gototopgototop

Празькому фунікулеру на Петршин виповнюється 125 років

Друк

У 1891 році панораму Праги прикрасив силует Петршінскої оглядової вежі. Для зручності відвідувачів на пагорб Петршин пустили фунікулер. Перших пасажирів він відвіз 25 липня 1891 року. Обидва об'єкти були побудовані до Ювілейної всесвітньої виставки 1891 року за ініціативою Клубу чеських туристів, члени якого у 1889 році повернулися з Парижа натхненні Ейфелевою вежею. Протяжність траси фунікулера склала 396,5 м, фунікулер піднімався на висоту 102,2 м. Траса була вузькою, тільки в її середині була розширена ділянка, щоб фунікулери могли розминутися. Кабіни приводилися в рух механічним способом. Робота фунікулера вперше була зупинена під час Першої світової війни і відновилася лише в 1932 році. До того моменту трасу електрифікували і повністю перебудували. Її продовжили ще на 510 м на верх пагорбу Петршин, завдяки чому фунікулер почав підніматися на висоту 130,45 м. У 1965 році фунікулер знову перестав працювати через тривалі дощі. Зсуви остаточно зруйнували трасу в 1967 році. Але Прага так і не змогла відмовитися від фунікулера на Петршин. У 1985 році, після складного відновлення Петршінського схилу, генерального ремонту траси і модернізації, фунікулеру до Петршинської оглядової вежі знову почали возити пасажирів.                         denik.cz

весілля та одруження