gototopgototop

Пивний ринок Чехії стає на ноги

Друк

Чеський тижневик Euro[1] (Євро) вміщує статтю, багату на статистичні таблиці, з яких видно, що після кількарічного провалу пивний ринок знову стає на ноги. У 2009 і 2010 роках великі пивовари терпіли збитки, зараз же ситуація змінилася. Виконавчий директор чеської асоціації пивоварів Ян Веселі підтверджує цю статистику, стверджуючи, що доходи пивоварів зростають, причому як великих, так і невеликих.

При цьому активно зростає популярність безалкогольного пива - продаж збільшився за півроку на 17%. Якщо п'ять років тому за рік чехи випивали по 200 000 гектолітрів безалкогольного пива, то в минулому році цей показник зріс до півмільйона гектолітрів. Веселі пояснює це не тільки побоюваннями водіїв заслужити штрафні бали, але і кращою якістю безалкогольного пива. Наприклад, Birell, найпопулярніше безалкогольне пиво в країні, в минулому році заслужило титул «Краща марка».

Ще одна тенденція, яку помічають пивовари – чехи стали менше купувати розливне пиво і більше - упаковане. Найбільшою популярністю користуються скляні пляшки, але півторалітрові пластикові пляшки ще й досі лишаються популярнішими від жерстяних банок, які в Чехії не люблять, підсумовує Радіо Прага.[2]

весілля та одруження