При цьому активно зростає популярність безалкогольного пива - продаж збільшився за півроку на 17%. Якщо п'ять років тому за рік чехи випивали по 200 000 гектолітрів безалкогольного пива, то в минулому році цей показник зріс до півмільйона гектолітрів. Веселі пояснює це не тільки побоюваннями водіїв заслужити штрафні бали, але і кращою якістю безалкогольного пива. Наприклад, Birell, найпопулярніше безалкогольне пиво в країні, в минулому році заслужило титул «Краща марка».
Ще одна тенденція, яку помічають пивовари – чехи стали менше купувати розливне пиво і більше - упаковане. Найбільшою популярністю користуються скляні пляшки, але півторалітрові пластикові пляшки ще й досі лишаються популярнішими від жерстяних банок, які в Чехії не люблять, підсумовує