Радіо Прага неодноразово повідомлялo про те, що авіакомпанія
У компанії Czech airlines навіть є сумний досвід. Два роки тому компанія оголосила про відкриття рейсу до Новосибірська. Пасажири спокійно купували квитки, за тимчасовим дозволом навіть відбувся перший рейс. Але потім з'ясувалося, що в ліцензії чеському авіаперевізнику відмовлено російською стороною. Всі рейси довелося скасувати, і повернути гроші за продані квитки. Подібна історія сталася з запланованим відкриттям регулярних рейсів до столиці Казахстану Астани.
Як пояснює Якуб Птачинський, прес-секретар чеського
Усередині
І все ж європейським авіаперевізникам дуже хочеться потрапити на російський, український, казахстанський ринок пасажирських авіаперевезень. На цьому ринку поки що конкуренція набагато менше, ніж у Європі, що дозволяє авіакомпаніям тримати ціни на квитки вище. Хоча і на цих напрямках вже спостерігається тенденція до зниження цін. У будь-якому випадку, прихід нової компанії завжди гарна новина для пасажирів.
Не тільки авіакомпанії, але і влада країн СНД іноді дивляться з ревнощами на появу в аеропортах цих країн літаків європейських компаній. Тому відмови в ліцензіях не є винятковим. З іншого боку, Якуб Птачинський звертає увагу на той факт, що Чехії нічого скаржитися: Чехія одержала більше таких ліцензій, ніж будь-яка з інших країн Європейського Союзу. Таким чином, чеським компаніям була надана можливість запропонувати своїм пасажирам досить густу мережу рейсів до міст країн колишнього Радянського Союзу.